torsdag 12 april 2012

Mätt som en plätt


Nu skulle jag egentligen skriva något så där roligt och fyndigt om vår dag i London. En dag där vi hunnit med besök på British Museum, lunch i covent garden, långa promenader, roséstopp på X antal ställen, vattenpipa med efterföljande middag Edgeware Road. Men jag är så mätt efter att vi beställt in en avsmakningsmeny på den trevliga libanesiska restaurangen att jag inte kan skriva ett ord till. På allvar.

Pojkvännen tycker att jag ser skeptisk ut. Jag som bara skulle smälta in. 
Girig klocka




Den röda paprikan är nog den godaste paprikan jag ätit. Någonsin. Den gröna chilin var nog den starkaste som pojkvännen ätit. 

1 kommentar:

  1. Härliga Londonbilder och vilken urhärlig leopardsjal!!

    Ha en skön semester! Kram /Katta

    SvaraRadera