måndag 2 januari 2012

Kära 2012

Välkommen hit. Jag ser fram emot att lära känna dig, att se vad du har för överraskningar i beredskap. Är det något jag lärt mig av dina föregångare så är det ni brukar bjuda på en hel del såna. Vissa av goda, andra av ondo. Du har en tuff match då 2011 var en väldigt trevlig bekantskap. Överraskningarna som bjöds på var enbart av godo. Inte trodde jag väl att jag skulle falla handlöst för Paris, uppskatta livet på en båt och känna mig så där tillfreds. 

Idag är första dagen som du och jag officiellt träffas. Den 1/1 vet ju både du och jag att det inte är en riktig dag. Det är inte den dagen då löftens ska infrias och nya vanor ska inledas. Nej, idag, den 2/1 är dagen då jag städar ut julen, går på långpromenad och fyller i kalendern för 2012. En härligt oskriven kalender som du och jag ska fylla tillsammans och det ser jag fram emot. Jag tror på dig. 

Bjuder på två bilder från Nyårsafton. Hoppas att ni hade en fantastisk kväll. 

2 kommentarer:

  1. Hej, har nyss hittat hit och ville bara säga att du har en jättetrevlig blogg :) kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan, välkommen hit och tack så mycket. Emma

    SvaraRadera