torsdag 3 november 2011

Torsdagsaktiviteter

Äntligen är mitt ordningen gällande mitt hår återställd. Fräscht och precis lika nöjd som vanligt när Linn på Boudoir varit inblandad. Även invigning av Marmalaids nya butik med pappa som sällskap är avverkad och nu sitter jag hemma och njuter av en lugn kväll. Mitt nya doftljus med det passande namnet Pink Champagne sprider en ljuvlig doft och mina nya blommor förhöjer stämningen.

Mina Hortensia kvistar jag köpte för ett par veckor sedan står fortfarande vackert men eftersom jag idag fick veta att säsongen för hortensian börjar gå mot sitt slut så ytterligare två härliga kvistar fick följa med hem. När de torkat ska de och de andra tre göra sällskap med min nya champagneskål ner till Anna på Anna Gouteva så ska hon göra ett fantastiskt arrangemang med dem. Service på hög nivå i bästa husblomsteraffären.

2 kommentarer:

  1. Fin bild, jag gillar också Hortensia, så fint!

    Fick du mitt mejl jag skickade till dig samma dag du skrev ang Filippa K muggarna? Har inte fått svar så börjar tro att du inte fått det? Fast det ser ut som det gått i väg i min utkorg...

    Sov gott!

    Kram/Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna,

    Sorry att jag inte har svarat, har nämligen helt glömt att kolla den mailen. Jaj skickar dem i helgen och svarar på ditt mail när jag kommer tillbaka från mitt lilla äventyr idag!;)

    Kram!

    SvaraRadera