måndag 31 oktober 2011

Snälla tomten

Jag anser mig faktiskt ha varit riktig snäll i år. Ätit mina grönsaker, gått och lagt mig i tid, inte varit ute allt för sent helt för ofta, varit ganska duktig på att äta frukost och gett mina kära nästan så mycket uppmärksamhet som de förtjänar. Alltså kanske jag är värd en julklapp, om du inte vet vad du ska slå in i ett sådant ljuvligt stort paket med krispigt vitt papper med tjocka sidenband som kan jag ge dig en idé. Denna lampan finns på Artilleriet i Göteborg och den hade passat helt förträffligt hemma hos mig. Så att du vet och slipper fundera så mycket.

Tack på förhand.

Ps. Om du tycker att denna är lite otymplig att slå in så är även DENNA eller DENNA helt superba alternativ.

Bild tagen av mig på Artilleriet i Lördags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar