måndag 13 juni 2011

Super Saturday!

Det får bli ett bloggmaraton idag. Förvirrad som jag kan vara ibland så åkte jag nämligen från Malmö i Lördags med en systemkamera utan att ta med batteri och med min lilla kamera fast ingen sladd till datorn. Så nu tankar jag över dem. Lördagen började i Falkenberg för att sedan fortsätta till Göteborg för att gå på Emelies examen/inflyttningsfest. En trevlig tillställning med fantastiska snittar. Förutom dessa mästerverk så bjöds det på minipizzor, snittar med parmesanröra och passionfrukt, kavring med svampröra, filodegsinbakad lammfärs med myntadressing, sparris och massa annat gott. Kvällen fortsatte med ett snabbt besök på trevliga Magnus och Magnus och avslutades med shots på Yaki da. Det var längesen jag kom hem när det var ljust ute. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar