onsdag 29 juni 2011

Missmatch kan bli bra det med

Drygt en vecka kvar till semester och mitt resschema ser ut ungefär så här: malmö-Göteborg-Smögen-Malmö-Stockholm-Helsingborg-Malmö-Göteborg. Känns som att flyg och E6:an kommer att bli mina bästa vänner. Idag är en sådan dag då jag, åter igen, insett att jag, eller någon annan aldrig är bättre än det fantastiska team du har omkring dig. Dagens guldstjärna och fång med rosor går till den kollega som avbryter sin semester för att följa med mig till Stockholm på tisdag.

Solen skiner ute och jag har varit på en kort promenad. I övrigt ägnar jag denna kvällen åt städning, tvätten som aldrig tycks sina och bara försöka varva ner. Försöker att tömma min kyl lite då de närmsta veckorna kommer att spenderas på andra orter. En sallad på mozarella och vattenmelon, torsk och pesto. Lite balsamico fick oxå plats. Det låter kanske inte så gott men det var faktiskt förvånansvärt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar