fredag 18 februari 2011

Pinnstols-dilemma

Jag uppskattar klassisk design lika mycket som modern. Det om tilltalar mig mest är mixen.
Jag behöver nya stolar till mitt elipsebord och jag vill varken ha sjustolar (eller inspirerad av) eller någon form av plaststolar. Jag gillar att blanda svart och vitt och nu har jag troligtvis bestämt mig för klassiska pinnstolar. Mitt problem är att jag skulle behöva prova om det blir bra och dessa finns på nätet. Någon som vet vart jag kan hitta liknande i Malmö med omnejd?

Update: Efter önskemål från pojkvännen berättar jag nu att det är han som hittat stolarna. Inte ofta vi tycker lika gällande inredning så att han är stolt som en tupp.


2 kommentarer:

  1. Annars är det sjukt snyggt att bryta av med louis ghost stolar från kartell! Gärna de i genomskinligt för då kan man han ett motiv på stols ryggen. Vi har en karmstol med en svart mask som motiv.

    SvaraRadera
  2. Jo, jag vet. Problemet är att när man tittar på inredningsbloggar så har väldigt många det. O jag tycker att det är jättesnyggt men inte som matbordstolar till ett väldigt nätt elipsbord. Med tanke på att jag i övrigt har en väldigt "inredningsbloggsaktig" inredningstil så ska jag nog inte spä på den mer...;)

    SvaraRadera